RSS

Ushqimi eshte themelor ne shendetin e njeriut.

18 Jul

 

Kohet po ndryshojne, dhe me kulturen Perendimore vjen dhe menyra e te ngrenit qe nuk eshte aspak e shendetshme.  Vendet e industralizuara Perendimore vuajne nga mbipesha dhe nga pasojat e te ngrenit ushqmie “plehre” si shprehen Amerikanet kur vjen fjala per McDonalds, ose kompani te tjera te ushqimit te shpjete.

Nese qeveria Shqiptare ka ndonje guide per grupet ushqimore dhe sasine qe duhet konsumuar, kjo nuk dihet pasi infomaconi mbi kete guide nuk eshte ekzistent per popullsine e thjeshte.  Ndaj per te dhene nje ide mbi menyren se si duhet ngrene dhe perzgjedhjen e ushqimit do te shikojme modelin e piramides se ushqimit sipas departamentit Amerikan te shendetit, duke pasur sigurine se deshira per te qene te shendetshem eshte nje ide globale dhe jo vetem e nje shteti.

Nese konsumoni ushqim te perzgjedhur dhe te fresket mund te jeni jashte rrezikut nga kanceri, diabeti, semundjet e zemres dhe kolesteroli.  Padyshim keto semundje vijne dhe si pasoje e historise familjare por ne shumicen e rasteve vijne nga menyra e jeteses dhe konsumimi i ushqimeve me kolesterol te larte si edhte dhe mishi i vicit apo i deles.
 

Se pari, duhet te hani sipas filozofise se Konfucit “Ha aq sa te mbushesh barkun 80%”.  Eshte nje thenie e thjeshte por me te verteta principale.  Ideja e “mbushjes se barkut” nuk eshte e rekomanduar nga mjeket, sepse jo vetem qe konsumon me shuem kalori por edhe “lodh” sistemin e tretjes.  Sipas studimeve shkencore, mbi ngrenia eshte pasoja e pare e ngadalesimit te sistemit metabolik te trup.  Metabolizmi eshte cdo reaksion kimik qe ndodh ne qeliza per thyerjen e ushqimeve dhe perberjen e proteinare, dhe energjise celulare si eshte ATP-ja.  Kur ky sistem ngadalesohet, ka efekt dhe mbi sistemiin imunitar dhe rezulton ne probleme te ndryshme shendetsore.

Keshilla dietore:

  • Bej rreth 30 minuta fiskulture cdo dite. 
  • Qendroju larg dietave te rrezikshme qe nderpresin ushqimin ne sasi dramatike.  Nuk e thene qe te gjithe te kemi trupa prej modelesh. Pra, syno per nje peshe te pershtashme per gjatesine tende.
  • Konsumo nje mori produktesh dritherash cdo dite.
  • Konsumo nje variacion frutash dhe perimesh cdo dite.
  • Mos konsumo ushqim te vjeter dhe te sterlyer ne dhjamra dhe vaj.
  • Konsumo ushqime qe kane pak sasi dhjami, dhe kolesteroli, te pijet shiko per permbajten e sheqerit dhe kafeines.
  • Perdor pak kripe ne ushqim per te pasur veshka te shendetshme.
  • Pijet alkolike nuk ndihmoje shendetin, ndaj dhe duhet te konsumohen ne sasi te vogla.

Shumica e njerzve konsumoje sasine e kalorive qe nje duhen ne dite,  ne nje vakt.  Per shembull, nje pjate fasule, me dy feta buke, djath te bardhe, dhe nje thele mish, ne shume raste perben 2/3 e kalorive qe nje individ ka nevoje ne dite (rreth 2000 kalori).  Sigurisht sa me shume aktivitet fizik te kete njeriu aq me shume nevoje per kalori ka. Per here te pare ne keto faqe ju ftojme te ndertoni dieten tuaj ditore sipas piramides se ushqimit.

 

 

 
Leave a comment

Posted by on July 18, 2012 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: