RSS
Image

Happy Valentine

 Happy Valentine

 
Leave a comment

Posted by on February 1, 2013 in Uncategorized

 

Shijet dhe llojet e ndryshme të pijeve të shijshme ndihmojnë në luftë kundër sëmundjeve të caktuara

This slideshow requires JavaScript.

Shijet dhe llojet e ndryshme të pijeve të shijshme ndihmojnë në luftë kundër sëmundjeve të caktuara, ndërsa shkencëtarët çdo ditë zbulojnë përparësi të reja të këtyre bombave me vitamina. Para disa kohësh shkencëtarët kanë zbuluar që lëngu i panxharit ndihmon reduktimin e ekspozimit ndaj dementias, ndërsa përmban nitrate të cilat nxisin qarkullimin e gjakut dhe arritjen e gjakut në tru.

Shijet dhe llojet e ndryshme të pijeve të shijshme ndihmojnë në luftë kundër sëmundjeve të caktuara, ndërsa shkencëtarët çdo ditë zbulojnë përparësi të reja të këtyre bombave me vitamina.

Para disa kohësh shkencëtarët kanë zbuluar që lëngu i panxharit ndihmon reduktimin e ekspozimit ndaj dementias, ndërsa përmban nitrate të cilat nxisin qarkullimin e gjakut dhe arritjen e gjakut në tru. Lëngjet e ëmbla dhe të shijshme janë të shëndetshme, por duhet t’u kushtohet kujdes sasive që konsumohen, sepse sasia e tepërt e lëngut mund të jetë e keqe për dhëmbët.

Lëngu i shegës

Ndihmon në luftë kundër kancerit të prostatës. Shega përmban koktej të përbërësve të cilët ndihmojnë zvogëlimin e dëmtimit të qelizave në rast të sëmundjes nga kanceri. Përveç kësaj, lëngu i shegës është përplot me antioksidantë, prandaj është shumë i dobishëm në reduktimin e nivelit të kolesterolit dhe luftën me sëmundjet e zemrës.

Lëngu i grejpit

U rekomandohet të gjithëve që dëshirojnë të humbin ndonjë kilogram, sepse në mënyrë shumë efikase i ndihmon organizmit në dekompozimin e sheqerit.

Lëngu i mollës

Është i dobishëm në luftën kundër sëmundjes famëkeqe të Alzheimerit. Pikërisht ai lëng në tru ruan nivelin e materieve që janë kyç për kujtesë dhe shëndetin e trurit. Përveç kësaj, lëngu i mollës është i shkëlqyeshëm për reduktimin e kolesterolit dhe tretjen për shkak të fibrave.

Lëngu i qershisë

Është i shkëlqyeshëm për ngërçet dhe artritin urik (gishtin) të pakëndshëm. Prandaj, kjo pije e shijshme u rekomandohet vrapuesve, sepse është i mbushur me antioksodant që janë të domosdoshëm për reduktimin e shfaqjes së ngërçeve.

Lëngu i portokallit

Është efikas për sëmundjet e zemrës, sepse përmban lloje të caktuara të antioksidantëve, të cilët ndihmojnë qarkullimin e gjakut.

Lëngu i ananasit

Është i shkëlqyeshëm për personat që kanë probleme me artriton. Enzimat në këtë lëng i ndihmojnë organizmit të tretë proteinat. Përveç kësaj, ndihmon reduktimin e simptomave të kollit dhe ftohjes, prandaj edhe rekomandohet gjatë kohës së vjeshtës dhe dimrit.

Lëngu i rrushit të zi

Redukton rrezikun e humbjes së kujtesës, redukton nivelin e kolesterolit, ndërsa mund të ketë efekt të njëjtë si edhe tableta kundër dhimbjes së kokës.

Lëngu i karotës

Redukton rrezikun e sëmurjes nga kanceri, forcon imunitetin, sepse përmban sasi të mëdha të vitaminës C, ndërsa duke iu falënderuar vitaminës A ndihmon në ruajtjen e shikimit, kurse për shkak të fibrave ndihmon tretjen.

Lëngu i domateve

Është si i krijuar për ata që pëlqejnë të rreziten, sepse redukton djegiet nga dielli. Shkencëtarët kanë dëshmuar që pikërisht materia që e bën domaten të kuqe (likopeni), është antioksidant i shkëlqyeshëm. Është zbuluar që konsumimi i rregullt i domateve, qoftë të ziera apo shtrydhura, redukton rrezikun e sëmurjes nga kanceri i prostatës.

Është i dobishëm në luftën kundër dementias. Boronicat përmbajnë substancat që ndihmojnë trurin të qëndrojë i shëndetshëm, stabilizon nivelin e sheqerit në gjak dhe redukton apetitin dhe dëshirën për ushqim.

 

 
Leave a comment

Posted by on September 9, 2012 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Ulliri nje bime mjekesore

Ulliri është një bimë mjekësore e mrekullueshme. Çdo pikë të vajit të ullirit i marrim mbi 30 përbërës të cilët na mbrojnë nga sëmundjet e zemrës, mplakja e hershme dhe shumë sëmundje e tjera. Ditologia Blerina Bombaj shpjegon në gazetën Shekulli për vetitë e këtij produkti.Vaji i ullirit ndihmon në sëmundjet e mëlçisë dhe në eleminimin e gurëve të fshikëzës së tëmthit dhe gurëve të veshkave.

Ulliri është një bimë mjekësore e mrekullueshme. Çdo pikë të vajit të ullirit i marrim mbi 30 përbërës të cilët na mbrojnë nga sëmundjet e zemrës, mplakja e hershme dhe shumë sëmundje e tjera. Ditologia Blerina Bombaj shpjegon në gazetën Shekulli për vetitë e këtij produkti.

Vaji i ullirit ndihmon në sëmundjet e mëlçisë dhe në eleminimin e gurëve të fshikëzës së tëmthit dhe gurëve të veshkave.

Nga pomadat dhe preparatet e tjera që përgatiten me vajin e ullirit mjekohen plagë të ndryshme, djegie të lëkurës, duke ndihmuar në ripërtëritjen e indeve të dëmtuara.

Vaji i ullirit, përbën një formulë shëndeti dhe jetëgjatësie. Në të gjenden acidet omega-3-yndyrore, vitamina A dhe E, metale, selen, si dhe substanca antioksiduese.

Ai përmban acide yndyrore të pangopura, më së tepërmi acidit oleinik, i cili përmban 55-83 për qind të acideve yndyrore të përgjithshme, të cilët në mënyrë pozitive veprojnë në metabolizmin e yndyrave në mëlçi, rregullojnë kolesterolin, e mbrojnë zemrën, gjë që pakëson mundësinë e prekjes nga sëmundjet e ngurtësimit të enëve të gjakut, infarkt, tromboza dhe rregullojnë tensionin e gjakut.

Bima dhe lëvozhga e ullirit përdoren me rezultate shumë të mira kundër arteriosklerozës, tensionit të lartë të gjakut, temperaturat e larta etj.

Nëse vaji i ullirit përdoret si melhem për lyerje, forcon flokët dhe ndalon të thinjurit. Pirja e vajit të ullirit është i dobishëm kundër helmimit. Ky vaj lehtëson dhimbjet në lukth dhe zorrë dhe mbyt parazitët në zorrë.

Ullinjtë e gjelbër kanë vlera të shumta ushqyese e gjithashtu forcojnë barkun dhe stimulojnë potencën seksuale. Ullinjtë e hidhur janë të mirë për trajtimin e djegieve. Të përtypurit e gjetheve të ullirit ndihmon në rastet e inflamacionit të mukozës së gojës, herpesit, dermatitit buloz dhe kromës. Çaji i përgatitur me gjethet e ullirit ul sasinë e sheqerit në gjak. Diabetikët këshillohen të hanë kokrra jeshile ulliri, të cilat ulin etjen që shkakton diabeti.

Për këtë vaji i ullirit nuk duhet t’i mungojë dietës suaj ditore.

 
Leave a comment

Posted by on September 2, 2012 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ushqimet më të shëndetshme e me fuqi shëruese

 

Si pjesë e një diete të shëndetshme, ushqimet e plota luajnë rol të rëndësishëm duke ndihmuar trupin tonë që të funksionojë në mënyrë optimale. Ka shumë ushqime me vlera ushqyese, por disa prej tyre në këtë listë nuk kanë vetëm vlera ushqyese, por na ndihmojnë të shërohemi. Këto ushqime, luftojnë kancerin, të mbrojnë nga sëmundjet e zemrës et.

Kivi
Ky frut i vogël, plot me vlera ushqyese është gjitashtu përplot me vitamin C (dyfish sasin e portokallit), ka më shumë fiber se sa mollat, dhe mund bananet si ushqim me më shumë potas (potasium). Perzirja unike e vitaminave dhe mineraleve qe gjenden në kivi ndihmon kunder sëmundjes së zemrës, goditjes, kancerit, dhe sëmundjeve të traktit të frymëmarrjes. Përzirjet natyrale të hollimit të gjakut që gjenden në kivi funksionojnë pa efekte anësore të aspirinës dhe gjithashtu ndihmojnë shëndetin vaskular duke zvogëluar formacionin e mpiksjes spontane të gjakut, zvogëlimit të LDL kolesterinës (kolesterina e keqe), dhe uljes së shtypjes se gjakut. Shumë studime kanë treguar se kivi jo vetëm që zvogëlon stresin oksidativ dhe dëmtimin e ADNs por gjithashtu ndihmon qelizat e dëmtuara që të riparojnë vetveten.

Qershitë
Kur flasim për ushqimet me te shendetshme aty kemi edhe qershit. Qershit mburren me nje list te gjate te fuqive sheruese. Qershit jane të pasura me substanca që ndihmojnë kundër inflamacionit dhe kancerit. Sikur kjo të mos mjaftonte, në studimet laboratorike, kuercetini dhe acidi ellagjik, dy përbërës që gjenden në qershi, kanë treguar se zbrapsin dhe ndalojnë rritjen e tumorëve e gjihashtu edhe shkaktojnë qelizat kancerogjene që të bëjnë vetvrasje – pa shkaktuar dëme në qelizat e shëndetshme. Qershit, përveç tjerash, kanë edhe përbërës antiviral dhe antibakterial.

Fasulet
Fasulet janë ushqim mrekullibërës. Ulin kolesterinën, rregullojnë sheqerin në gjakë dhe prodhimin e insulinës, ndihmojnë shëndetin e traktit digjestiv (tretjen) dhe mbrojnë kundër kancerit. Nëse mendon për ushqime me fiber, proteina, dhe antioksidant ju sigurisht menjëherë ju shkon mendja tek mishi, frutat dhe ushqimet e plota, epo mendo më shumë – fasulet ofrojnë që te trijat në një pako. Për këtë edhe fasulet bëjnë pjesë në listën Ushqimet Me Te Shendetshme.

Spinaqi
Ju veçmë e dini që spinaqi është i mirë për shëndetin tuaj, por a e keni dit se sa është i mirë? Spinaqi mbron nga sëmundjet e syve dhe humbjes së të pamurit, është i mirë për funksionin e trurit, mbron kundër kancerit te prostates, zorreve dhe të gjirit, mbron kundër sëmundes së zemrës, goditjes në tru (pika ne tru), dhe dementis (çmenduris); zvogelon shtypjen e gjakut, është anti-inflamator, dhe është shumë i mirë për shëndetin e eshtrave. Spinaqi ka një mori të materieve ushqyese duke përfshirë këtu sasi të vitamines K, kalcium, vitamin A, vitamin C, folat, magnez dhe hekur.

Qepët
Qepet kanë nam të keq për shkak të efektit të tyre në erë të gojës, por kjo nuk është e vetmja pjes e trupi ky qepa ka efekt. Qepet përmbajnë enzime të fuqishme që lufojnë kancerin; konsumimi i qepes ka treguar të ndihmoj në zvogëlimin e rrezikut të kancerit të prostates dhe ezofagut e gjithashtu është i lidhur me zvogëlimin e vdekshmërisë nga sëmundja koronare e zemrës. Hulumtimet sugjerojnë se qepa gjithashtu ndihmon duke mbrojtur stomakun nga kanceri. Qepët përmbajnë sulfide që ndihmojnë në zvogëlimin e shtypjes së gjakut dhe kolesterines (kolesterolit), e gjithashtu përmbajnë edhe peptide që ndihmojnë në parandalimin e dëmtimit të eshtrave duke stopuar humbjen e kalciumit dhe mineraleve tjera të eshtrave.

Karotat
Karotat janë burim shumë i mirë i antioksidanteve potent të njohur si karotenoid. Dietat që kanë shumë karotenoid janë lidhur me zvogëlimin e rrezikut të kancerit të gjirit postmenstrual e gjithashtu edhe kancerit të fshikezes se urines, zverkut, prostates, zorres, laringut dhe ezofagut.
Në anën tjetër dietat me pak karotenoid janë asociur me sëmundje kronike duke përfshirë këtu sëmundjen e zemrës dhe kancer të ndryshëm. Hulumtimet sugjerojnë që vetëm një karote në ditë do të zvogëlonte përgjysmë rrezikun e kancerit të mushkërive. Karotat gjithashtu mund të zvogëlojnë rrezikun e kancerit të veshkave dhe vezoreve. Përveç që lufton kancerin, materiet ushqyese në karrota ndalojnë sëmundjet kardiovaskulare, stimulojnë sistemin imunitar, ndihmojnë shëndetin e zorrëve dhe përkrah shëndetin e veshëve dhe syve.

Lakra
Lakra është një shtëpi përplot me vitamin K dhe C. Vetëm një grusht me laker ofron 91 përqind të sasis së rekomandur të vitaminë K, 50 përqind të vtaminës C, sasi të mirë të fibrës, dhe një mori të mira tjera si magnez, vitamin B6, folate e kështu me radhë. Dhe të gjitha këto të mira i keni së bashku me jo më shumë se 33 kalori. Kalori për kalori lakera ofron 11 përqind më shumë vitamina C se sa portokallet.

Brokoli
Vështirë se mund të gjesh ndonjë ushqim tjetër me kaq shumë përbërës natyral që ndihmojnë shëndetin ashtu si brokoli. Një grusht (filgjan) me brokoli të ziera ofron 200 përqind të vitaminës C të rekomanduar (prap më shumë se portokalli), gati ka po aq vitamin K, dhe rreth përgjysmë të sasis së rekomanduar ditore të Vitamines A, së bashku me folate, fiber, sulfur, hekur, vitamina B dhe një mori materiesh tjera ushqyese. Kalori për kalori brokoli përmbanë gati dy herë më shumë sasi të proteinave se sa bifteku – e shumë më shumë fitonutrient mbrojtës. Po kërkon ushqimet më të shëndetshme, ja ku ke brokoli!

 
Leave a comment

Posted by on August 27, 2012 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

princepark

Vera e kuqe me mishin, e bardha me peshkun. Ky është rregulli bazë në gojën e të gjithëve ose më mirë, në gotën e të gjithëve.

Por a është një dogmë? Po, për t’u kontestuar madje, sipas orientimeve të somelierëve, të cilëve nuk ju mungojnë idetë për kombinime dhe eksperimentime. Jo rastësisht ama! “Për të vlerësuar maksimalisht kënaqësinë në tryezë, vera ka për detyrë t’u vijë pas ndjesive të ushqimit. Është i mundur realizimi i një harmonie perfekte të qiellzës. Duke ndjekur disa këshilla të thjeshta, mund t’ia arrini.

Për kundërpeshë – kërkohet te vera, karakteristika e kundërt e ndjesisë që të jep ushqimi. Për shembull, në rastin e mishit, këshillohet verë e kuqe, e pasur me taninë, substanca që kanë tendencën të thajnë lëngjet në gojë. Një ushqim i pasur me yndyrna mund të rrijë fare mirë me një verë të athët.

Për akordim– kërkohen te vera, ndjesi…

View original post 203 more words

 
Leave a comment

Posted by on August 22, 2012 in Uncategorized

 

Ushqimet që ju bëjnë të bukur

Më poshtë do të sjellim disa ushqime për të cilat thuhet se ju bëjnë të bukur dhe gjithmonë në formë të mirë.

 

 

 

.

 

 

Shumë shpesh kemi thënë se ushqimi është njëri prej faktorëve që ndikon edhe në pamjen tonë. Dietologët amerikanë tregojnë se cilat ushqime ju bëjnë edhe të bukur.

E verdha e vezës, për thonj të bukur dhe të fortë

E pasur me vitamine B8, e verdha e vezës siguron elementet e nevojshme për prodhimin e thonjve rezistues.

Gruri, kundër plakjes së lëkurës

Pasuria e anti-oksidantëve që e karakterizon atë dhe në veçanti vitamina E mbron qelizat duke u bërë një aleat i mirë kundër plakjes. Gjithashtu përmban vitaminë B, e nevojshme për rritjen e flokëve.

Domatet, për mbrojtje nga dielli

Domatet mbrojnë nga rrezet ultravjollce. Licopena, molekula e cila i jep ngjyre të kuqe domateve që i karakterizon ato, është një antioksidant i njohur për aftësinë e saj për të neutralizuar radikalet e lira të prodhuara ndaj rrezeve diellore. Për këtë domatet janë ushqimi kryesor kundër rrudhave të vogla dhe njollave të errëta të lëkurës.

Peshku, për flokë të shëndetshëm dhe të bukur

Proteinat e pasura me acide sulfurike si peshku, mishi, etj., përbëjnë ushqimin thelbësor të flokëve. Nga ana tjetër është e rëndësishme të hani në mënyrë të ekuilibruar për të çuar në rrënjë të gjithë elementet e nevojshme për rritjen e flokëve, në mënyrë që të ruhet butësia dhe vitaliteti.

Avokado, kundër lëkurës së thatë

Avokado ofron ndihmë për lëkurë shumë të thatë. Ky frutë është veçanërisht shumë i pasur me acide yndyrore të ngopura, që favorizojnë hidratimin e lëkurës. Gjithashtu përmban vitaminë E, një antioksidant i fuqishëm, në gjendje të mbrojë lëkurën nga radikalët e lira, i pranishëm në sasi të mëdha në lëkurë të thatë.

Boronica, një ilaç i mire anti-plakje

Kjo kokërr riparon dëmet e përditshme menjëherë nga lëkura. Përqendrimi i lartë i antioksidanteve prezent në boronicë i japin një funksion të vërtetë trajtimit anti-plakje.

Portokalli, për një energji të plotë

Vitamina C që përmban portokalli në sasi të lartë, është një molekulë e domosdoshme për prodhimin e kolagjenit, faktor i tonifikimit dhe rezistencës së lëkurës. Veç të tjerash kolagjeni është një nga molekulat më të mira i aftë për t’i dhënë shkëlqim ngjyrës tonë natyrale. Rezultati: Do të jeni rrezatuese!

 
Leave a comment

Posted by on August 4, 2012 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Ushqimet e dashurise

Disa ushqime dhe aroma te tyre jane evidentuar shkencerisht se mund te shkaktojne efekt me te forte ne trupin tone sesa disa ushqime te zakonshme qe konsumojme cdo dite. Me poshte po ju rendisim disa nga ushqimet e dashurise qe jane perdorur ne shekuj.

Alkooli: ul ndrojtjen dhe rrit koefidencen, gjithsesi teprimi ka efekt te kundert ne nje darke romantike.

Asparagu: Eshte perdorur dhe eshte servirur dhendurve ne shekullin 19-te per shkak te reputacionit te tij si ushqim afrodiziak.

Banania: Jo vetem ne saje te formes se saj she permbajtjes kremoze, por duke permbajtur enzimen bromelain mendohet se mund te rrise performancen mashkullore.

Kaviari: Eshte i pasur me zing, i cili stimulon prodhimin e testosteronit, duke mbajtur funksionin mashkullor.

Shampanja: Eshte trajtuar si “pija e dashurise”. Ne doza te moderuara ul ndrojtjen  dhe shkakton nje zjarr te kendshem ne trup.

Cokollata: Reaksion, permireson gjendjen spikologjike dhe stimulon deshiren per afrimitet fizik. Cokollata ka qene e ndaluar neper manastire shekuj me pare.

Fiqte: Te korrat sezonale jane festuar nga greket e lashte.

Parfumet: Te krijuara nga aroma ushqimesh si, bajamja, vanilja dhe herba te tjera vepron si nje feromon per te kontrolluar emocionet nepermjet nuhatjes.

Rradhiqet: Jane perdorur si ushqim afrodiziak nga faraonet per shkak te shijes se tyre pikante.

Guackat: Disa guacka ne menyre te perseritur ndryshojne gjinine e tire duke kaluar nga mashkull ne femer dhe anasjelltas, duke dhene shkak per pretendimet se keto ushqime mund te japin proven e ndjesise se dashurise si nga kendi i nje mashkulli ashtu dhe i nje femre.

 

 

 

 
Leave a comment

Posted by on July 27, 2012 in Uncategorized

 

Tags: , , , , ,

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: